مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 06:502020-12-21سياسي

تعرفه گذاری و جدانشدن پرداخت کارانه و اضافه کار، بخشی از مطالبات پرستاران


هسته «نظام سلامت» قرارگاه شهید احمدی روشن استان اصفهان پیرامون مطالبات پرستاران بیانیه ای صادر و در آن به برخی مطالبات و مشکلات پرستاران مانند مسکوت ماندن موضوع تعرفه گذاری در مجلس و جدا نشدن پرداخت کارانه و اضافه کار در برخی از بیمارستان ها اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هسته نظام سلامت قرارگاه شهید احمدی روشن استان اصفهان پیرامون مطالبات پرستاران بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه خطاب به ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان آمده است: با عرض تبریک میلاد بانوی صبر و مقاومت، حضرت زینب(س) به تمام مردم عزیز و به خصوص جامعه ی پرستاری، همان طور که مستحضرید پرستاران نبض سلامت جامعه هستند و تلاش ها و خدمات این قشر ارزشمند برای هیچکس پوشیده نیست.

در ادامه آمده است: اگر طبابت باشد، اما پرستاری نباشد، طبابت هم نخواهد توانست علاج بیماری، بیمار را کند، لذا بخش مهمی از بهبود حال بیماران ما، مرهون دست نوازشگر پرستاران است؛ با اوج گیری ویروس کرونا ، خدمات و تلاش های خالصانه و شبانه روزی و اثرگذار این قشر در جبهه سلامت بیش از پیش برای مردم نمایان شد و بار سنگین زحمات بر دوش پرستارانی قرار گرفت که معضلات آن ها از گذشته تا کنون بر ما پوشیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه گذاری و جدانشدن پرداخت کارانه و اضافه کار، بخشی از مطالبات پرستاران

تعرفه گذاری و جدانشدن پرداخت کارانه و اضافه کار، بخشی از مطالبات پرستاران