مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 07:152020-12-21اقتصادي

البرز در آینده از قطب های اصلی گردشگری سلامت خواهد بود


معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استان البرز به لحاظ موقعیت جغرافیایی و مجاورت با صنایع بزرگ بستر مناسبی برای سرمایه گذاری و اشتغال است.

- ایسنا/البرز معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استان البرز به لحاظ موقعیت جغرافیایی و مجاورت با صنایع بزرگ بستر مناسبی برای سرمایه گذاری و اشتغال است.

حجت الله میرزایی در نشست شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: استان البرز در چهار راه ارتباطی ایران قرار گرفته و به لحاظ جغرافیایی کریدور جنوب شرق به شمال غرب و جنوب به شمال است و همین موضوع موقعیت ویژه ای برای خدمات حمل ونقل و بازرگانی برای استان ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرزایی، اقلیم بسیار خوب و منحصر به فرد این استان را بستر مناسبی برای خدمات گردشگری طبیعی و سلامت در کشور عنوان و اظهار کرد: در آینده، البرز از قطب های اصلی توسعه گردشگری سلامت کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: هم جواری با استان تهران، تعامل اقتصادی با پایتخت و قرارگرفتن در کنار صنایع بزرگ و مناطق صنعتی قزوین فرصت خوبی برای اشتغال در البرز ایجاد کرده است.

میرزایی با اشاره به دلایل مهاجرپذیری البرز نسبت به سایر استان ها تشریح کرد: درآمد سرانه بالا و بالاترین نرخ رشد اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز در آینده از قطب های اصلی گردشگری سلامت خواهد بود

البرز در آینده از قطب های اصلی گردشگری سلامت خواهد بود