مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 07:302020-12-21ورزشي

شایعه عجیبی که جدی می شود؛ جدایی بیرانوند از آنتوپ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بعد از تحمل 15 هفته نیمکت نشینی در آنتورپ در بازی با تاتنهام به میدان رفت و ارایه گر بازی خوبی در چارچوب دروازه تیم بلژیکی بود، - آنتورپ شب گذشته در حالی در هفته هیجدهم لیگ بلژیک به مصاف تیم واسلند بورن رفت که علیرضا بیرانوند روی نیمکت ذخیره های تیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بعد از تحمل 15 هفته نیمکت نشینی در آنتورپ در بازی با تاتنهام به میدان رفت و ارایه گر بازی خوبی در چارچوب دروازه تیم بلژیکی بود، اما بعد از این بازی حضور او در هفته شانزدهم بازی ها با انتقاد لکو سرمربی تیم همراه بود تا جایی که خطاب به خبرنگاران گفت اشتباه کردم به علیرضا بازی دادم.

این مصاحبه او واکنش شدید مرد شماره یک تیم ملی فوتبال ایران را به همراه داشت تا جایی که به روزنامه نگاران ایرانی گفت خطاب به سرمربی تیم گفتم به خاطر مصاحبه شما تا صبح نخوابیدم.

آنطور که از شواهد امر پیداست لکو دوست دارد هم چنان به دروازه بان فرانسوی تیمش در ترکیب آنتورپ میدان دهد؛ و بعید است در ادامه مسیر علیرضا شانسی برای ادامه حضور مجدد در ترکیب تیم بلژیکی پیدا کند مگر اینکه اتفاق خاصی برای دروازه بان فرانسوی رخ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه عجیبی که جدی می شود؛ جدایی بیرانوند از آنتوپ

شایعه عجیبی که جدی می شود؛ جدایی بیرانوند از آنتوپ