مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 07:352020-12-21اقتصادي

کاهش 50 درصدی مقرر بگیران بیمه بیکاری در اسکو


فرماندار اسکو با اشاره به کاهش 50 درصدی مقرر بگیران بیمه بیکاری در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: میزان استفاده کنندگان از بیمه بیکاری در سطح شهرستان به میزان 507 نفر رسیده و علی رغم شیوع کرونا و شرایط سخت اقتصادی، - شاهد کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری هستیم.

بابک رضی منش در گفت وگو با ایسنا، از پرداخت 56 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای متقاضیان واحدهای کسب و کار صنفی آسیب دیده از بیماری کرونا در سطح شهرستان خبر داد.

وی در ادامه با بیان اینکه تعداد کل کارگاه های فعال شهرستان 1616 است، از افزایش شش درصدی تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی شهرستان نسبت به مدت مشابه در سال 98 خبر داد.

رضی منش افزود: علی رغم شیوع کرونا، قریب به 1500 نفر به تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی شهرستان افزوده شده و تعداد کل بیمه شدگان شهرستان به رقم قریب به 24000 نفر رسیده است.

وی از تشکیل پرونده تسهیلات ارزان قیمت برای متقاضیان واحدهای کسب و کار صنفی آسیب دیده از بیماری کرونا در سطح شهرستان به مبلغ 100 میلیارد ریال خبر داد و گفت: تا کنون قریب به 56 میلیارد ریال توسط بانک های عامل به واجدان شرایط پرداخت شده و مابقی نیز در طی مراحل قانونی تا روزهای آتی پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی مقرر بگیران بیمه بیکاری در اسکو

کاهش 50 درصدی مقرر بگیران بیمه بیکاری در اسکو