مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 07:402020-12-21فرهنگي

انجمن منتقدان لس آنجلس برندگان خود را شناخت


جوایز سالانه انجمن منتقدان لس آنجلس فهرست برندگان 2020 خود را اعلام کرد و ساخته جدید «استیو مک کویین» را به عنوان بهترین فیلم سال معرفی کرد.

- جوایز سالانه انجمن منتقدان لس آنجلس فهرست برندگان 2020 خود را اعلام کرد و ساخته جدید استیو مک کویین را به عنوان بهترین فیلم سال معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، مجموعه فیلم های تبر کوچک ساخته استیو مک کویین که در جوایز اسکار حضور ندارد، از سوی انجمن منتقدان لس آنجلس به عنوان بهترین فیلم سال 2020 انتخاب شد و جایزه بهترین فیلمبرداری را نیز از آن خود کرد.

تبر کوچک یک مجموعه شامل پنج فیلم است که داستان های متمایزی از زندگی مهاجران هند غربی در لندن در طی دهه های 1960 و 1970 را روایت می کند.

فیلم سرزمین آواره ها ساخته کلویی ژائو نیز جایزه بهترین کارگردانی را از این جوایز به خود اختصاص داد و چادویک بوزمن بازیگر درگذشته آمریکایی نیز به عنوان بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم بلک باتم ما رینی انتخاب شد.

در سایر شاخه ها، جایزه بهترین بازیگر زن به کری مولیگان برای فیلم زن جوان نوید دهنده و جوایز بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و زن نیز به ترتیب به گلین تورمن برای فیلم بلک باتم مارینی و یو-جونگ یو برای فیلم میناری اعطاء شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن منتقدان لس آنجلس برندگان خود را شناخت

انجمن منتقدان لس آنجلس برندگان خود را شناخت