مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 09:052020-12-21سياسي

النجباء: دولت عراق در پیگرد قاتلان حاج قاسم و ابومهدی جدی نیست


رییس شورای سیاسی جنبش النجباء عراق، ضمن تأکید بر کارشکنی آمریکا و هم پیمانانش در روند رسیدگی به پرونده ترور فرماندهان جبهه مقاومت، از انفعال دولت عراق در این رابطه انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی الاسدی رییس شورای سیاسی جنبش النجباء  ضمن تجلیل از شهیدان سلیمانی و المهندس، آزادی عراق از شر داعش را یکی از بزرگترین خدمات آن دو فرمانده فقید خواند.

حجت الاسلام علی الاسدی در گفت وگو با اسلام تایمز، مداخلات خارجی در امور عراق را عامل اساسی در تحقق نیافتن مطالبات مشروع مردم این کشور دانست و با اشاره به کارشکنی آمریکا و هم پیمانانش در روند رسیدگی به پرونده ترور حاج قاسم و ابومهدی، از تعلل و انفعال دولت عراق در این رابطه نیز انتقاد کرد.

او گفت: دستاوردهای شهیدان سلیمانی و ابومهدی بسیار زیاد است و نمی توان همه را برشمرد.

اگر فقط خلاصی عراق از شر داعش را بیان کنیم کفایت می کند، زیرا با این کار همه ملت عراق از جمله شیعه، سنّی و مسیحی را از آسیب ها محافظت کردند و اگر با همین کار نیک در برابر خداوند قرار گیرند، کفایت می کند که خداوند بهشت را نصیبشان کند.

الاسدی افزود: مطالبه اخراج نیروهای اشغالگر به دلیل دخالت سفارت آمریکا و سیاستمداران مزدوری که در پی به تعویق انداختن مصوبه پارلمان هستند، محقق نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النجباء: دولت عراق در پیگرد قاتلان حاج قاسم و ابومهدی جدی نیست

النجباء: دولت عراق در پیگرد قاتلان حاج قاسم و ابومهدی جدی نیست