مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 09:202020-12-21فرهنگي

پروژه جدید کیوان کریمی در پنجاهمین دوره جشنواره فیلم روتردام


جدیدترین پروژه سینمایی کیوان کریمی از کشور ایران؛ جزو 17 پروژه برگزیده جهان در بخش سینه مارت در پنجاهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم روتردام در کشور هلند انتخاب شد.

آیا شما چیزی درباره امید می دانید؟ Do you know anything about Omid?جدیدترین و دومین پروژه سینمایی کیوان کریمی کارگردان مستقل سینمای ایران؛ در دومین حضور بین المللی خود، به عنوان تنها پروژه ایرانی جزو 17 پروژه برگزیده سینمای جهان در بخش سینه مارت CineMart در سی و هشتمین دوره بازار تولید مشترک فیلم در پنجاهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم روتردام Rotterdam در کشور هلند به عنوان محصول مشترک کشورهای ایران و فرانسه در کنار آثاری از کشورهای جهان مختلف و همچنین پروژه کابل جان از شهربانو سادات کارگردان زن سینمای افغانستان و محصول کشور آلمان؛ تنها پروژه های سینمایی از قاره آسیا و منطقه خاورمیانه، در این رویداد معتبر سینمایی پذیرفته شدند.

سینه مارت که نخستین، معتبرترین و بزرگ ترین بازار تولید مشترک در جهان به شمار می رود؛ امسال سی و هشتمین دوره آن به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین در روزهای 13 تا 17 بهمن ماه سال جاری (1 تا 5 فوریه 2021) در کنار پنجاهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم روتردام در کشور هلند برگزار می شود و جایزه ای نقدی به ارزش 30 هزار یورو نیز در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه جدید کیوان کریمی در پنجاهمین دوره جشنواره فیلم روتردام

پروژه جدید کیوان کریمی در پنجاهمین دوره جشنواره فیلم روتردام