مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 09:202020-12-21سياسي

مداوای 7 هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های نزسا در یک سال اخیر


از اقدامات بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه برپایی 7 بیمارستان صحرایی در شهرهای تهران، قم، کاشان، گرگان، بابل، مهاباد و دیوان دره با ظرفیت 1056 تخت بستری و 45 تخت آی سی یو بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات این معاونت در مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: یکی از اقدامات نیروی زمینی سپاه برپایی 7 بیمارستان صحرایی در شهرهای تهران ، قم، کاشان، گرگان، بابل، مهاباد و دیوان دره با ظرفیت 1056 تخت بستری و 45 تخت آی سی یو بوده است.

وی افزود: برپایی بزرگترین و مجهزترین بیمارستان سیار کشور در استان تهران با بیش از 500 تخت بستری و 30 تخت آی سی یو از دیگر اقدامات بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا بوده است.

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اهمیت نقش مدیریت زیستی برای مقابله با ویروس کرونا عنوان داشت: کلیه بیمارستان های ثابت نیروی زمینی سپاه به منظور خدمت رسانی در زمینه دفاع زیستی وارد عمل شدند و قریب به 1 هزار و 700 تخت بیمارستانی و 261 تخت آی سی یو در این زمینه بسیج شده است.

سردار اخوان در زمینه راه اندازی مراکز مقابله با بیماری های حاد تنفسی عنوان کرد: بیش از 7 هزار نفر در بیمارستان های نیروی زمینی سپاه برای مداوا بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداوای 7 هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های نزسا در یک سال اخیر

مداوای 7 هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های نزسا در یک سال اخیر