مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 09:302020-12-21اقتصادي

پرداخت تسهیلات کرونایی تا سقف 960 میلیون تومان به اماکن ورزشی


مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به اختصاص تسهیلات ویژه کرونایی به حوزه ورزش و اماکن ورزشی، سقف این تسهیلات در رشته های مختلف را براساس مصوبه جدید اعلام کرد.

- ایسنا/یزد مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به اختصاص تسهیلات ویژه کرونایی به حوزه ورزش و اماکن ورزشی، سقف این تسهیلات در رشته های مختلف را براساس مصوبه جدید اعلام کرد.

فریبا آیت اللهی در رابطه با این خبر افزود: از ابتدای سال تسهیلات شش تا 16 میلیون تومانی برای 14 رسته شغلی آسیب دیده در ازای حفظ شغل اختصاص داده شد که با توجه به میزان بالای خسارت وارد شده به حوزه ورزش و جوانان و همچنین محدودیت های اعمال شده برای راه اندازی اماکن ورزشی که ادامه دارد، این تسهیلات به هیچ عنوان پاسخگوی فعالان این حوزه نبوده و بر اساس مصوبه جدید، تلاش شده است که سقف حمایت های جبرانی افزایش یابد.

وی تصریح کرد: براساس دستورالعمل تسهیلات کرونایی حوزه ورزش، جهت پارک های آبی و اماکن ورزشی چندمنظوره و ویژه 9 میلیارد و 600 میلیون ریال، مجتمع های ورزشی، پیست های موتورسواری و کارتینگ چهار میلیارد و 800 میلیون ریال، زمین های چوگان، زمین های گلف، پیست های اسکی، سالن های بولینگ، سالن های ورزش جانبازان و معلولین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات کرونایی تا سقف 960 میلیون تومان به اماکن ورزشی

پرداخت تسهیلات کرونایی تا سقف 960 میلیون تومان به اماکن ورزشی