مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 10:202020-12-21سياسي

کمبود پرستار در استان بوشهر/ زیرساخت های درمانی توسعه می یابد


استاندار بوشهر خواستار رفع مشکل کمبود نیروی پرستاری در استان شد و گفت: توسعه زیرساخت های درمانی را به صورت جدی در دستور کار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتصریح کرد: در حالی که در حوزه پرستاری شاهد کمبود نیرو بودیم ولی پرستاران با شیفت های سنگین پای سلامت مردم ایستادند و جان هم نوعان را نجات دادند.

استاندار بوشهر با اشاره به برخی از مشکلات پرستاران از جمله کمبودها در زمینه پرداخت اضافه کار و کارانه ادامه داد: دولت تلاش ویژه ای را برای رعایت عدالت در حق پرستاران و احکام حقوقی و فوق العاده های آنها داشته است.

وی به تلاش های صورت گرفته برای توسعه زیرساخت های درمانی استان اشاره کرد و افزود: بیمارستان 110 تختخوابی هسته ای بوشهر در آستانه افتتاح است که تکمیل آن کمک بسیار خوبی برای بخش درمان استان است.

گراوند با اشاره به اجرای عملیات اجرایی بیمارستان 17 شهریور برازجان تصریح کرد: احداث بیمارستان 200 تختخوابی جایگزین بیمارستان فاطمه زهرا (س) بوشهر نیز از دیگر طرح های حوزه درمان استان است.

وی ادامه داد: با اجرا و تکمیل این طرح ها نیازها به پرستار در استان افزایش می یابد و با توجه به کمبود نیروی پرستاری در استان باید راهکارهای لازم برای رفع این مشکلات اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود پرستار در استان بوشهر/ زیرساخت های درمانی توسعه می یابد

کمبود پرستار در استان بوشهر/ زیرساخت های درمانی توسعه می یابد