مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 10:552020-12-21اقتصادي

اعتقاد به سرمایه گذاری در همدان وجود ندارد


رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: اعتقادی به سرمایه گذاری در همدان وجود ندارد یا اینکه بسیار ضعیف و کم اهمیت است.

- ایسنا/همدان رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: اعتقادی به سرمایه گذاری در همدان وجود ندارد یا اینکه بسیار ضعیف و کم اهمیت است.

حسین قراباغی در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورا که با حضور هیئت مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری همدان برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه در استان همدان برای سرمایه گذاری اهمیتی قائل نمی شود به گونه ای که حتی تشکیل سازمان سرمایه گذاری در شهرداری تنها در حد رفع تکلیف بوده چراکه این سازمان به 32 نفر نیروی کار نیاز دارد در حالیکه هم اکنون تنها با پنج نیروی انسانی اداره می شود که نشان دهنده بی توجهی و بی اعتقادی به سرمایه گذاری است.

وی با اشاره به تدوین سیاست های بودجه ای کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورا، بیان کرد: همانگونه که پروژه ها به پیوست فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیاز دارند، ضروری است در تدوین بودجه نیز به این پروژه ها توجه شود.

قراباغی همچنین با اشاره به نامگذاری یکی از معابر شهر بم به نام همدان یادآور شد: بزرگترین بلوار جدید شهر تاریخی بم به نام همدان و متعاقب آن نیز در همدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتقاد به سرمایه گذاری در همدان وجود ندارد

اعتقاد به سرمایه گذاری در همدان وجود ندارد