مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 11:452020-12-21سياسي

توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و شب یلدا 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هر ساله از محل کمک های خیرین این ارگان بسته های شب یلدا  تهیه و به خانواده های نیازمند اهدا می شود.

وی با بیان این که یکی از اقدامات شاخص امام علی (ع) رفع محرومیت و دستگیری از مستمندان بود، افزود: جامعه اسلامی باید در مسیر پیشوای خود حرکت کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا از شهروندان درخواست شد  که به جای دورهمی در شب یلدا ، خانواده ها آیین آن را در خانه های خود و بدون تجمع برگزار کنند، گفت: در همین راستا برای شادی خانواده های نیازمند یک هزار بسته میوه و 800 کیلو گوشت قربانی بین این خانواده ها توزیع شد.

کرمی همچنین از توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان نیز خبر داد و افزود: این بسته ها هم از محل عواید موقوفات بین نیازمندان همان منطقه توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در فاز نخست و دوم بیماری کرونا و در قالب طرح رزمایش همدلی و کمک های مومنانه خدمات خوبی به مردم ارائه شده است، گفت: در این راستا نسبت به دوخت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان