مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 11:502020-12-21دانش

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: 80 درصد ایرانی ها از اینترنت استفاده می کنند


80 درصد ایرانی ها از اینترنت استفاده می کنند دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: طبق آخرین آمارها، 80 درصد مردم ایران یعنی جمعیتی بالغ بر 67 میلیون نفر از اینترنت استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی در جلسه شورای معاونین و مدیران دبیرخانه این شورا ضمن تبیین اهمیت حوزه هنر برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی، گزارشی از آخرین آمارهای پیمایش صورت گرفته درمورد نحوه گذراندن اوقات فراغت مردم ارایه کرد.

وی با بیان این که حوزه هنر یکی از مهم ترین حوزه های تمدن سازی، تأمین رضایت عمومی و گذران اوقات فراغت مردم است، اظهار داشت: اگر در این حوزه موفق شویم، برنامه های فرهنگی بُعد تحمیلی پیدا نمی کند بلکه در فضای زندگی مردمی رضایت عمومی ایجاد می کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، افزود: هنر پست مدرن جای هنر سنتی را تنگ نمی کند یا موسیقی پاپ جای موسیقی سنتی را پر نمی کند و تمایلات به آنها وجود دارد.

عاملی با یادآوری این که گذران اوقاف فراغت حجم زیادی از ساعت زندگی را در طول روز می گیرد، خاطرنشان کرد: نتایج موج سوم پیمایش سبک زندگی توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به تازگی منتشر شد که حاوی نکات مهمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: 80 درصد ایرانی ها از اینترنت استفاده می کنند

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: 80 درصد ایرانی ها از اینترنت استفاده می کنند