مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 14:202020-12-21سياسي

آماده راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در سمنان هستیم


مشاور وزیر و رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور از آمادگی این وزارت خانه برای راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در سمنان با هدف ارتقای کسب و کارهای فناور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جعفر صدیق دامغانی زاده عصر دوشنبه در جلسه ویدئوکنفرانسی هماهنگی و بررسی روند اجرایی راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در سمنان که به میزبانی استانداری برگزار شد با بیان اینکه به منظور استقرار هرچه سریع تر این واحد در استان، اقدامات در دستور کار قرار داشته و طی نامه ای به شخص وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، آمادگی در خصوص افتتاح پارک اقتصاد دیجیتال سمنان اعلام شده است، تاکید کرد: تلاش ما برای بهره برداری از این واحد و استفاده از حداکثر ظرفیت استان به منظور فعالیت مستمر و با قدرت این واحد است.

وی افزود: پس از بازدید از مکان انتخابی و نهایی شدن روند اجرایی و اداری واگذاری ساختمان، برداشت اولیه انجام و طراحی به منظور تجهیز این واحد در دستور کار قرار گرفت و با آمادگی فضای فیزیکی، به زودی طراحی و تجهیز آغاز می شود.

رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور با بیان اینکه ما از آموزش ها و دوره های فنی و حرفه ای در قالب های مختلف و با تخصیص اعتبار برای پرداخت درصدی از شهریه دانش پذیران در این واحد، به صورت ویژه حمایت خواهیم کرد، تاکید داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در سمنان هستیم

آماده راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال در سمنان هستیم