مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 21:102020-12-21ورزشي

تاثیر کرونا بر برنامه های ورزشی و محک گزارشگران جدید


تهیه کننده برنامه «گزارش ورزشی» که به پخش فوتبال های اروپایی اختصاص دارد، می گوید، در دوران تعطیلی مسابقات ورزشی تلاش کرده اند با تولید محتوایی متفاوت و پرداختن به نوستالژی های فوتبالی، - تهیه کننده برنامه گزارش ورزشی که به پخش فوتبال های اروپایی اختصاص دارد، می گوید، در دوران تعطیلی مسابقات ورزشی تلاش کرده اند با تولید محتوایی متفاوت و پرداختن به نوستالژی های فوتبالی، برنامه را ادامه داده و برای مخاطب جذاب نگه دارند.

حسین ذکایی - گوینده اخبار ورزشی و تهیه کننده - در گفت وگویی با ایسنا درباره تاثیر کرونا و تعطیلی مسابقات ورزشی بر تعداد مخاطبان برنامه های ورزشی گفت: طبعا وقتی تنوع رویدادها کم شده و برگزاری آن ها لغو می شود، برنامه های ورزشی به خصوص برنامه هایی که وظیفه شان پوشش مسابقات زنده ورزشی است، تحت تاثیر قرار می گیرند.

طبیعتا در این شرایط برنامه هایی که مسابقات زنده را گزارش می کنند تعطیل می شوند اما این بدان معنی نیست که با آمدن کرونا تعداد مخاطبان برنامه های ورزشی کاهش پیدا می کند؛ اتفاقا بیننده ها با عطش بیشتری همان معدود برنامه ها را هم دنبال می کنند.

ذکایی که تهیه کنندگی برنامه گزارش ورزشی را برعهده دارد، درباره تولید محتوا در شرایط تعطیلی و لغو مسابقات ورزشی توضیح داد: برنامه گزارش ورزشی از اواخر اسفند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر کرونا بر برنامه های ورزشی و محک گزارشگران جدید

تاثیر کرونا بر برنامه های ورزشی و محک گزارشگران جدید