مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 21:152020-12-21سياسي

بسیاری از آیین ها و رسوم بزرگ ما از یاد رفته است


دکتر قطب الدین صادقی کارگردان، پژوهشگر و نوسیندە با اشاره به اینکه بسیاری از آیین ها و رسم و رسومات امروزە فراموش شدە است گفت: تدوین دانشنامه شهر سنندج می تواند بسیاری از رسوم فراموش شده را به آیندگان و نسل های جوان معرفی نماید.

- ایسنا/کردستان دکتر قطب الدین صادقی کارگردان، پژوهشگر و نوسیندە با اشاره به اینکه بسیاری از آیین ها و رسم و رسومات امروزە فراموش شدە است گفت: تدوین دانشنامه شهر سنندج می تواند بسیاری از رسوم فراموش شده را به آیندگان و نسل های جوان معرفی نماید.

دکتر قطب الدین صادقی در مراسم امضا قرارداد تدوین دانشنامە سنندج اظهار کرد: اکنون ما در دوره بسیار سختی هستیم چرا که در حال گذر از جامعه سنتی به جامعه مدرن هستیم.

وی گفت: همکاری شهرداری و شورا با جامعه دانشگاهی را باید به فال نیک بگیریم چرا که در تمام دنیا این دانشگاه است که بعنوان اتاق فکر جامعه است.

دکتر صادقی افزود: دانشگاه دارای گنجیه ذخیره عملی است و با پتانسیل فراوان می تواند با تجزیه و تحلیل امور به جامعه نظم ببخشد.

وی عنوان کرد: شهرداری ها در تمام دنیا امورات برگزاری مهم ترین رویدادهای فرهنگی و هنری را برعهده دارند.

دکتر صادقی تاکید کرد: بسیاری از استوره ها، آیین ها و رسوم بزرگ ما در حال فراموش شدن است و تدوین دانشنامه شهر سنندج در راستای معرفی این آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از آیین ها و رسوم بزرگ ما از یاد رفته است

بسیاری از آیین ها و رسوم بزرگ ما از یاد رفته است