مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 06:502020-12-22اقتصادي

کارآفرینان بیکار شده جمعه بازار سنتی پروانه را دریابید


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 80 درصد فعالان بازار سنتی پروانه هنرمند و کارآفرین هستند، از شهرداری خواست نسبت به فعال شدن بازار جدید برای این افراد با جدیت اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه جمعه بازار سنتی پروانه از زون های گردشگری تهران بوده است و تعداد زیادی از هنرمندان حاضر در این بازار دانشجویان هنر بودند و این بازار محل عرضه کالاهایشان محسوب می شوند، گفت: اینجا بیش از هزار نفر کالا عرضه می کردند که 80 درصد کارآفرین بودند اما حدود یکسال این تولید کنندگان کارشان به دلیل پرخطر بودن این ساختمان متوقف شده است.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد این افراد زنان تحصیل کرده و سرپرستان خانوار هستند ابراز داشت: تپه های عباس آباد برای عرضه محصولات این افراد در نظر گرفته شد اما لازم است که این مساله را شهرداری جدی تلقی کند.

وی افزود: البته 300 نفر از این افراد از سوی بنیاد کمک هزینه دریافت کرده اند اما برای شهرداری راه هایی وجود دارد که زندگی این افراد که در معرض تهدید است توجه شود در حالیکه قول داده بودند خردادماه این محل به بهره برداری برسد.

مسجد جامعی خاطرنشان کرد: این مکان شناخته شده بود و کارگاه هایی در سایه آن فعال بودند باید به سامان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینان بیکار شده جمعه بازار سنتی پروانه را دریابید

کارآفرینان بیکار شده جمعه بازار سنتی پروانه را دریابید