مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 07:152020-12-22ورزشي

نحوه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان مشخص شد


نحوه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان در نشست هم اندیشی نمایندگان این تیم ها مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران دیروز (دوشنبه) به پایان رسید.

تیم های سایپا و شهرداری قزوین از گروه الف و پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان از گروه ب به مرحله نهایی لیگ برتر بانوان صعود کردند تا برای کسب رتبه های اول تا چهارم در مرحله نهایی تلاش کنند.

همچنین چهار تیم اکسون، سروقامتان بابل، خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس، در مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان برای رتبه های پنجم تا هشتم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

نشست هم اندیشی نحوه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر بانوان، شب گذشته (دوشنبه شب) پس از پایان دیدار ذوب آهن و پیکان با حضور شهرام عظیمی سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، مهناز شاددل مشاور امور بانوان رییس فدراسیون و نمایندگان تیم های شرکت کننده در این رقابت ها برگزار شد.

بر این اساس، مسابقات مرحله نهایی نیز به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد و تیم ها به صورت دوره ای، رفت و برگشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا در پایان، رتبه نهایی تیم ها بر اساس تعداد برد و امتیاز، در دو گروه مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان مشخص شد

نحوه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان مشخص شد