مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 09:152020-12-22سياسي

روایت روحانی از دلیل حاشیه سازی های روحانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن شجاعی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: یکی از همکاران به رییس جمهور توصیه کردند که قانون اساس را مطالعه کنند، - حجت الاسلام شجاعی گفت: رییس جمهور برای پوشاندن ناکارآمدی های خود و تنفس مصنوعی دادن به جریان غرب گرا، حاشیه سازی می کند و تا انتخابات 1400 باید منتظر این قبیل حاشیه سازی ها باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن شجاعی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: یکی از همکاران به رییس جمهور توصیه کردند که قانون اساس را مطالعه کنند، علی رغم اینکه رییس جمهور حقوقدان است.

وی بیان کرد: بنده می خواهم بگویم که روحانی قانون اساسی را مطالعه کرده و از همه اصول قانون اساسی اطلاع دارد و اینکه می گوید مجلس حق نظارت ندارد، با علم و اطلاع از اصول قانون اساسی است و گویا هدف دیگری دارد.

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی افزود: وی از طرفی مراقب است که در تله تنش اسراییل نیفتد، اما از طرف دیگر در امور داخلی کشور و علی رغم دعوت مقام معظم رهبری به وحدت، تله تنش را برای مردم ایجاد می کند.

شجاعی اظهار داشت: ناکارآمدی عجیب دولت در موضوع اقتصاد و امور داخلی کشور و همچنین شکست سیاست خارجی در جهان، دو موضوعی است که رییس جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت روحانی از دلیل حاشیه سازی های روحانی

روایت روحانی از دلیل حاشیه سازی های روحانی