مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 09:452020-12-22اقتصادي

ساماندهی مشاغل خانگی نقش زیادی در ایجاد اشتغال پایدار خواهد داشت


مدیر دفتر تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی البرز گفت: زیر گروه های مشاغل خانگی بخش عمده ای از حوزه کسب و کارها در کشورهای توسعه یافته را تشکیل می دهند و روز به روز هم در حال گسترش هستند.

- ایسنا/البرز مدیر دفتر تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی البرز گفت: زیر گروه های مشاغل خانگی بخش عمده ای از حوزه کسب و کارها در کشورهای توسعه یافته را تشکیل می دهند و روز به روز هم در حال گسترش هستند.

ابوالحسن قاسمپور روز سه شنبه دوم دی ماه در کارگروه علمی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی البرز اظهار کرد: امروزه نظام های اقتصادی دنیا ایجاد بنگاه های کوچک اقتصادی را به عنوان یکی از ضرورت های مورد نیاز برای کارآفرینی و اشتغالزایی در نظر می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: زیر گروه های مشاغل خانگی بخش عمده ای از حوزه کسب و کارها در کشورهای توسعه یافته را تشکیل می دهند و روز به روز هم در حال گسترش هستند.

وی افزود: علی رغم اینکه طی سال های گذشته از لحاظ آماری و کمی در حوزه مشاغل خانگی در ایران اتفاقات خوبی افتاده باشد ولی در واقعیت به واسطه عدم فرهنگ سازی مناسب، این نوع مشاغل وضعیت پایداری در کشور ندارند.

وی توضیح داد: بدون شک فرهنگ سازی کارآفرینانه می تواند این کسب و کارها را به سوی پایداری سوق دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی مشاغل خانگی نقش زیادی در ایجاد اشتغال پایدار خواهد داشت

ساماندهی مشاغل خانگی نقش زیادی در ایجاد اشتغال پایدار خواهد داشت