مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 09:452020-12-22اقتصادي

اشاعه فرهنگ غنی بومی در تار و پود فرش گیلان


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صمت گیلان خاطرنشان کرد: می توانیم با استفاده از هنر فرش بافی و طراحی های خاص فرش در گیلان؛ فرهنگ غنی بومی گیلان را اشاعه دهیم.

- ایسنا/گیلان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صمت گیلان خاطرنشان کرد: می توانیم با استفاده از هنر فرش بافی و طراحی های خاص فرش در گیلان؛ فرهنگ غنی بومی گیلان را اشاعه دهیم.

رمضان کامران پی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از 14 هزار نفر بافنده فرش در گیلان فعال هستند و هم اکنون بیش از 60 کارگاه قالی بافی در گیلان داریم، گفت: اغلب بافندگان در در زمینه انواع فرش های ابریشمی و تابلو فرش فعالیت دارند و استقبال عمومی نیز از فرش های گیلان نسبتاً مناسب است.

کامران پی خاطرنشان کرد: می توانیم با استفاده از هنر فرش بافی و طراحی های خاص فرش در گیلان؛ فرهنگ غنی بومی گیلان را اشاعه دهیم.

وی تصریح کرد: تکلیف داریم به انحای مختلف از هنر صنعت فرش حمایت کنیم و از این ظرفیت مطلوب در جهت اعتلای اقتصاد و ایجاد اشتغال در گیلان بهره مند شویم و از تعاونی ها و بافنده های سایر استان ها نیز به منظور هم افزایی بیشتر استقبال می کنیم.

باز کردن گره ای برای شناساندن هنر و برند فرش گیلان مجتبی مهری رییس اداره فرش سازمان صمت گیلان نیز از اختصاص اعتباری بیش از 4 میلیارد ریال تسهیلات کمک معیشتی قالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشاعه فرهنگ غنی بومی در تار و پود فرش گیلان

اشاعه فرهنگ غنی بومی در تار و پود فرش گیلان