مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 09:552020-12-22اقتصادي

10 هزار واحد صنعتی کشور راکد و نیمه فعال است


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تعداد واحدهای راکد و نیمه فعال سطح کشور را 10 هزار مورد اعلام کرد و گفت: سهم استان کرمانشاه 55 واحد صنعتی و معدنی است که تا پایان امسال 22 واحد معدنی و 28 واحد صنعتی به فعالیت برمی گردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهدی صادقی نیارکی در آیین بهره داری از کارخانه قوطی سازی سینا که با حضور پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور برگزار شد، این پروژه را از بزرگترین پروژه های اقتصادی کشور در سال جاری برشمرد و اظهار داشت: تا پایان سال 11 طرح را در استان کرمانشاه با اعتبار 3 هزار و 500 میلیارد تومان و با اشتغال زایی هزار نفر اجرا خواهیم کرد.

وی تعداد واحدهای راکد و نیمه فعال سطح کشور را 10 هزار مورد اعلام کرد و گفت: سهم استان کرمانشاه 55 واحد صنعتی و معدنی است که تا پایان امسال 22 واحد معدنی و 28 واحد صنعتی به فعالیت برمی گردند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت پروژه قوطی سازی سینا، پروژه ایران خودرو، پروژه بیو ایمپلنت و بیواتانول را از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه عنوان کرد که یا به بهره برداری رسیده اند و یا در حال انجام هستند.

صادقی نیارکی بیان کرد: برای اولین بار در سال 98 پروژه ملی با نام نهضت ساخت داخل تعریف کردیم که در یک برنامه سه ساله 8 میلیارد دلار واردات کشور را به کالاهای ساخت داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار واحد صنعتی کشور راکد و نیمه فعال است

10 هزار واحد صنعتی کشور راکد و نیمه فعال است