مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 11:252020-12-22سياسي

پروژه های آب، برق و فاضلاب برای سمنان طراحی شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: پروژه های بسیار مطلوبی در حوزه وزارت نیرو و بخش آب، برق و فاضلاب طراحی شده که در آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری در جلسه ویدئوکنفرانسی پویش هر هفته الف- ب - ایران، مراسم قدردانی از دست اندرکاران پویش و رونمایی از کتاب دلگرمی ها و همراهی ها که در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد اظهار کرد: نقش وزارت نیرو در حوزه طرح های عمرانی استان بسیار پررنگ و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی ارزنده بسیاری که در استان سمنان در حال انجام است، افزود: طی هفته ها و ماه های اخیر کارهای بزرگی در حوزه وزارت نیرو در استان صورت گرفت که آب رسانی به شهر سرخه به عنوان یکی از مطالبات قدیمی مردم سرخه، اقدامی ماندگار از این دست بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اظهار کرد: وزارت نیرو در حوزه طرح ها و اقدامات عمرانی استان نقش پررنگی را ایفا می کند.

فخری عنوان کرد: امروز در جلسه ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر نیرو، از مدیران و دست اندرکاران پویش هر هفته الف- ب - ایران تقدیر و تجلیل به عمل آمد و همچنین توسط وزیر محترم نیرو، از حمایت ها، هدایت ها و نظارت استاندار سمنان نیز با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های آب، برق و فاضلاب برای سمنان طراحی شد

پروژه های آب، برق و فاضلاب برای سمنان طراحی شد