مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 11:452020-12-22سياسي

«سوءاستفاده از تاریخ» در شب های تاریخ


انجمن ایرانی تاریخ با همکاری دیگر انجمن های حوزه تاریخ سلسله نشست هایی را با عنوان «شب های تاریخی» برگزار می کند که بخش نخست آن به مدت 12 شب با عنوان «سوءاستفاده از تاریخ» اجرا می شود.

- انجمن ایرانی تاریخ با همکاری دیگر انجمن های حوزه تاریخ سلسله نشست هایی را با عنوان شب های تاریخی برگزار می کند که بخش نخست آن به مدت 12 شب با عنوان سوءاستفاده از تاریخ اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن ایرانی تاریخ با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، انجمن علمی تاریخ دانشگاه شهید بهشتی و انجمن های علمی دانشجویی سراسر کشور به منظور ارتباط پیوسته بین فضای آکادمیک و جامعه و بسط و تقویت گفت وگوهای اهل تاریخ، سلسله سخنرانی هایی را با حضور استادان دانشگاه برگزار می کند.

این نشست ها که قرار است از سوم دی ماه تا 20 اسفندماه به مدت 12 شب و چهارشنبه هر هفته از ساعت 20 تا 22 برگزار شود، در صفحه اینستاگرام SBU_HISTIRY به صورت زنده قابل مشاهده است و بعد از پایان صحبت ها در هر بخش، امکان پرسش و پاسخ فراهم می شود.

محمدعلی اکبری ، مرتضی نورایی ، حسن حضرتی ، علی محمد ولوی ، غلامرضا ظریفیان ، سیمین فصیحی ، محمدرضا علم ، احمد گل محمدی ، احمدرضا خضری ، علی رضا ملایی توانی ، حسین مصباحیان و داریوش رحمانیان در این 12 شب سخنرانی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سوءاستفاده از تاریخ» در شب های تاریخ

«سوءاستفاده از تاریخ» در شب های تاریخ