مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 12:402020-12-22اقتصادي

افتتاح مخزن ذخیره آب 2000 مترمکعبی شهر باشت با همکاری بنیاد برکت


معاون توسعه و بهره برداری آب شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح مخزن 2000 مترمکعبی ذخیره آب شهر باشت با همکاری بنیاد برکت خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه و بهره برداری آب شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح مخزن 2000 مترمکعبی ذخیره آب شهر باشت با همکاری بنیاد برکت خبر داد.

مسعود مرادیان با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه در تامین و تقویت آب شرب باشت، افزود: این پروژه با کمک بنیاد برکت صورت گرفت و جا دارد از مسئولان این بنیاد به جهت همراهی آبفا در اجرای این پروژه تقدیر ویژه کرد.

وی تصریح کرد: در کنار احداث مخزن ذخیره آب 2000 مترمکعبی، خط انتقال فولادی و 7 کیلومتر خط اصلی آب شرب در این پروژه اجرا شد.

معاون توسعه و بهره برداری آب شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد منابع تامین مالی این پروژه را بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و شرکت آبفا استان عنوان کرد و ادامه داد: میزان اعتبار این پروژه 30میلیارد ریال بود که طی مدت سه سال به این پروژه تزریق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویر احمد، صبح امروز همزمان با بهره برداری از 28هزار پروژه زیر بنایی و اقتصادی بنیاد برکت، آیین افتتاح و بهره برداری از مخزن و خطوط انتقال و اصلی آب شرب شهر باشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مخزن ذخیره آب 2000 مترمکعبی شهر باشت با همکاری بنیاد برکت

افتتاح مخزن ذخیره آب 2000 مترمکعبی شهر باشت با همکاری بنیاد برکت