مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 12:502020-12-22اجتماعي

آموزش مهارت های زندگی در فرآیند آموزش های سوادآموزی است


مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: راه اندازی مراکز یادگیری محلی در پنج شهرستان استان و ارائه آموزش های رایانه بخشی از برنامه های آموزش و پرورش در ارتقای مهارت های زندگی سوادآموزان است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: راه اندازی مراکز یادگیری محلی در پنج شهرستان استان و ارائه آموزش های رایانه بخشی از برنامه های آموزش و پرورش در ارتقای مهارت های زندگی سوادآموزان است.

محمد رحمتی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی(ره) در 7 دی 1358، با اشاره به دستاوردهای این نهاد انقلابی اظهار کرد: استان گیلان که در سال 1355 در گروه سنی 6 سال به بالا حدود 51 درصد جمعیت باسواد داشت امروز این رقم به 98 درصد در گروه سنی 10 تا 49 سال(حدود یک میلیون و 557 هزار نفر) رسیده است.

وی با اشاره به تغییر رویکرد سوادآموزی به آموزش های همه جانبه و فراگیر سوادآموزان، افزود: نهضت سوادآموزی آموزش مهارت های زندگی و شغلی در کنار آموزش خواندن و نوشتن را در اولویت خود قرار داده است و به این منظور مراکزی را به عنوان مراکز یادگیری محلی در 6 مرکز فعال در شهرستان های رشت، تالش، آستانه اشرفیه، فومن، صومعه سرا دایر شده و قرار است دو مرکز دیگر تا پایان سال جاری در شهرستان های رشت و لاهیجان راه اندازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت های زندگی در فرآیند آموزش های سوادآموزی است

آموزش مهارت های زندگی در فرآیند آموزش های سوادآموزی است