مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 13:052020-12-22فرهنگي

تمدید مهلت ارسال مجموعه شعر به سومین دوره جایزه ادبی «الوند»


دبیرخانه جایزه ادبی «الوند» (کتاب سال شعر الوند و جایزه ویژه انجمن علمی نقد ادبی ایران) مهلت ارسال مجموعه شعر به سومین دوره جایزه را تا 10 روز دیگر (تا 10 دی ماه 1399) تمدید کرد.

- دبیرخانه جایزه ادبی الوند (کتاب سال شعر الوند و جایزه ویژه انجمن علمی نقد ادبی ایران) مهلت ارسال مجموعه شعر به سومین دوره جایزه را تا 10 روز دیگر (تا 10 دی ماه 1399) تمدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیرخانه جایزه ادبی الوند (کتاب سال شعر الوند و جایزه ویژه انجمن علمی نقد ادبی ایران) مهلت ارسال مجموعه شعر به سومین دوره جایزه را تا 10 روز دیگر (تا 10 دی ماه 1399) تمدید کرد.

در این فراخوان از تمام شاعران و ناشرانی که در زمینه انتشار کتاب شعر فعالیت دارند، خواسته شده است فقط فایل PDF کتاب چاپ اول خود را (که در سال 1398 خورشیدی در ایران منتشر شده در شناسنامه اثر باید سال انتشار 1398 درج شده باشد)، برای دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

دبیرخانه همچنین اعلام کرده که فرستادن فایل کتاب را به منزله علاقه مندی به شرکت در رقابت جایزه ادبی الوند تلقی کرده و البته تنها کتاب های فرستاده شده (فایل PDFکتاب) در این رقابت شرکت داده خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال مجموعه شعر به سومین دوره جایزه ادبی «الوند»

تمدید مهلت ارسال مجموعه شعر به سومین دوره جایزه ادبی «الوند»