مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 14:102020-12-22سياسي

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره): دخالتی در تعیین قیمت واکسن نخواهیم داشت


رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره): دخالتی در تعیین قیمت واکسن نخواهیم داشت رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اعلام کرد که دخالتی در تعیین قیمت واکسن کرونای ساخت ایران نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام در مراسمی به مناسبت چهاردمین سالگرد تاسیس بنیاد برکت و افتتاح 28 هزار پروژه این بنیاد با حضور رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد،اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری باید انقدر قدرتمند و قوی شویم که طرف مقابل بفهمد راهی به جز تحمل وجودمان ندارد.

خوشبختانه بعد از انقلاب اسلامی این اتفاق در مولفه های مختلفی رخ داده است و امروز می بینیم که حتی ترامپ هم حرف هایی که رییس جمهورهای قبلی آمریکا مبنی بر گزینه نظامی میزدند را نمی زد.

وی افزود: ما در مسائل نظامی قطعا به نقطه بازدارندگی رسیده ایم و به لحاظ نفوذ منطقه ای بی نظیر در تاریخ هستیم، اما امروز در بحث اقتصاد و معیشت مردم آسیب پذیر هستیم، یکی از مهم ترین و راهبردی ترین کارهایی که باید در بودجه اتفاق بیافتد قطع وابستگی به نفت است درحالیکه بودجه ای که داده شده تا 43 درصد متکی به نفت است.

مخبر با بیان اینکه این موضوع آثار عجیبی دارد که کمتر به آن نگاه می کنیم، گفت: اولین اتفاقی که در افزایش درآمدهای ناشی از منابع طبیعی مانند نفت رخ می دهد، انبساطی شدن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره): دخالتی در تعیین قیمت واکسن نخواهیم داشت

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره): دخالتی در تعیین قیمت واکسن نخواهیم داشت