مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 14:502020-12-22حوادث

کشف محموله 10 میلیاردی قاچاق در قم


محموله ای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال از پنج دستگاه خودرو در مبادی ورودی قم کشف و توقیف شد.

- قم- فرمانده انتظامی استان قم گفت: محموله ای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال از پنج دستگاه خودرو در مبادی ورودی قم کشف و توقیف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمود میرفیضی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم، حین کنترل تردد خودروهای عبوری در اتوبان قم-تهران 5 دستگاه خودرو حامل محموله قاچاق را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای مذکور 882 دست لباس گرم کن مردانه، یک هزار و 680 دست لباس بچه گانه، 130 دست پیراهن مردانه، 368 عدد شلوار، 43 دستگاه جوش بزرگ جوشکاری، 96 دستگاه دریل سیمی، 49 دستگاه دریل شارژی و 65 دستگاه فرز برقی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه در جریان این عملیات 5 نفر دستگیر شدند، بیان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه قاچاق را بیش از 10 میلیارد ریال اعلام کردند که در پایان متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

وی در پایان گفت: هر گونه اقدام به حمل کالای قاچاق می تواند ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد و افراد زیادی را نیز از کار بیکار کند، بنابراین عزم پلیس برای مبارزه با این پدیده ناهنجار و مخرب جدی و قاطعانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 10 میلیاردی قاچاق در قم

کشف محموله 10 میلیاردی قاچاق در قم