مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 18:552020-12-22سياسي

ارتقاء سلامت جامعه نیازمند مشارکت حداکثری مردم است


رییس خانه مشارکت مردم در سلامت استان سیستان و بلوچستان: محوری ترین موضوعات در توسعه پایدار، توجه به مشارکت اجتماعی مردم در برنامه ها و چشم اندازهای تبیین شده می باشد چنانکه راه ارتقاء سلامت جامعه نیز از جلب حداکثری مشارکت مردمی پدید خواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد امیر براهویی در اولین نشست آموزشی_توجیهی اعضای شورای خانه مشارکت مردم در سلامت استان اظهار داشت: محوری ترین موضوعات در توسعه پایدار، توجه به مشارکت اجتماعی مردم در برنامه ها و چشم اندازهای تبیین شده می باشد چنانکه راه ارتقاء سلامت جامعه نیز از جلب حداکثری مشارکت مردمی پدید خواهد آمد.

وی با تاکید بر اهمیت مقوله سلامت بیان داشت: سلامت یک مقوله بسیار مهم و حیاتیست که رسیدن به سطح سلامت مطلوب در جامعه، نیازمند همکاری بین بخشی مجموعه دولت و متولیان بخش سلامت با یکدیگر و همچنین مشارکت مردم با برنامه های حوزه سلامت دولت و مشارکت مردم با مردم بدست می آید.

براهویی بیان داشت: وظیفه اصلی ما تلاش در راستای تقویت نقش مردم و متولیان دولتی در ارتقاء سطح سلامت جامعه و کاهش شکاف بین مردم با دولت می باشد.

این مقام مسوول به اهمیت نقش مشارکت مردم در سلامت اشاره نمود و گفت: اگر مشارکت مردم هدفمند و در قالب ساختار مردمی شکل بگیرد بهره وری بیشتری در بر خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء سلامت جامعه نیازمند مشارکت حداکثری مردم است

ارتقاء سلامت جامعه نیازمند مشارکت حداکثری مردم است