مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 19:052020-12-22حوادث

دختر 21 ساله قربانی خشم پدر شد


مرد میانسال که پس از قتل دختر 21 ساله اش جسد وی را در اطراف روستای علی آباد اصفهان رها کرده بود پس از دستگیری انگیزه خود را از این جنایت اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، گزارش این حادثه روز 26 آذر امسال همزمان با کشف جسد این دختر به پلیس اعلام شد.

وقتی مأموران به محل کشف جسد در اطراف روستای علی آباد نجف آباد رفتند با دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای شناسایی هویت این دختر صادر شد.

در تحقیقات اولیه پس از شناسایی هویت مقتول مأموران به سراغ خانواده وی رفتند که پدرش در همان دقایق نخست به قتل دخترش اعتراف کرد.

محمد محمدی، رییس دادگاه بخش مهردشت نجف آباد اصفهان، درباره این پرونده گفت: همزمان با اعتراف پدر مقتول وی مدعی شد به خاطر اختلاف های خانوادگی و مشاجره با دخترش عصبانی شده و او را به قتل رسانده است.

در حال حاضر نیز پرونده قتل دختر 21 ساله در دادگاه مهردشت در دست بررسی و انجام تحقیقات تکمیلی است تا انگیزه واقعی این جنایت برملا شود.

این در حالی است که یکی از دوستان مقتول درباره این جنایت خانوادگی به ایسنا گفت: او را شیدا صدا می کردیم، اما اسمش در شناسنامه اعظم بود.

ما همشهری، همکلاسی و دوست بودیم و خانواده اش در روستای خیرآباد در بخش مهردشت از توابع شهرستان نجف آباد همسایه مادربزرگم بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر 21 ساله قربانی خشم پدر شد

دختر 21 ساله قربانی خشم پدر شد