مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 20:452020-12-22بين الملل

سازمان ملل «قطعنامه حق حاکمیت دائمی ملت فلسطین» را تصویب کرد


مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز سه شنبه با اکثریت آرا قطعنامه «حق حاکمیت دائمی مردم فلسطین بر سرزمین اشغالی فلسطین از جمله قدس شرقی» را تصویب کرد.

- مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز سه شنبه با اکثریت آرا قطعنامه حق حاکمیت دائمی مردم فلسطین بر سرزمین اشغالی فلسطین از جمله قدس شرقی را تصویب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روزنامه القدس العربی، مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز سه شنبه با اکثریت آرا و به رغم کارشکنی های دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی قطعنامه حق حاکمیت دائمی مردم فلسطین بر سرزمین اشغالی فلسطین، از جمله قدس شرقی را به تصویب رساند و بدین ترتیب، یک پیروزی دیگر را برای ملت فلسطین رقم زد.

در رأی گیری برای تصویب این قطعنامه، 153 کشور به این قطعنامه رأی مثبت و پنج کشور کانادا، جزایر مارشال، میکرونزی، جمهوری نائورو و آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی به آن رأی منفی و 17 کشور هم رأی ممتنع دادند.

ریاض المالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در پی تصویب این قطعنامه گفت: رأی مثبت به این قطعنامه، حق مردم فلسطین بر منابع طبیعی خود، از جمله زمین، منابع انرژی و آب را بدون تضییع حقوق آنها در دریا و حق جبران خسارت ناشی از بهره برداری اسراییل از منابع طبیعی را تأیید می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل «قطعنامه حق حاکمیت دائمی ملت فلسطین» را تصویب کرد

سازمان ملل «قطعنامه حق حاکمیت دائمی ملت فلسطین» را تصویب کرد