مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 20:452020-12-22پزشكي

توزیع بسته های معیشتی بسیج زنان شاهرود بین نیازمندان


بسته های معیشتی به همت خیران و بانوان بسیجی شاهرود تهیه و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

- معصومه صفری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: یلدا یکی از آیین هایی است که از دیرباز در بین ایرانیان جایگاهی ویژه داشته و دارد و همه ساله به بهانه آخرین شب پاییز که یلدا نام گرفته است، تمام اعضای خانواده دور هم جمع می شوند؛ اما امسال به دلیل تغییر شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا ، دیدوبازدیدهای حضوری و فیزیکی برای حفظ سلامت تمام اعضای خانواده جای خود را به دیدوبازدید مجازی داد.

او گفت: شمار زیادی  از مردم به این موضوع توجه کرده و تابع محدودیت های کرونایی بودند تا از ابتلا به این ویروس منحوس مصون بمانند.

مسؤول بسیج جامعه زنان شاهرود با اشاره به هم زمانی شب یلدا با ولادت حضرت زینب (س) بیان کرد: اقدامات گسترده جهادی به همت بسیج و سپاه از بدو شیوع ویروس کرونا در جهت خدمات رسانی به مردم و همراهی و کمک به مدافعان سلامت انجام شده است.

او افزود: بسیج جامعه زنان شهرستان شاهرود همگام با دیگر نیروهای بسیجی، سپاهی و جهادی در جای جای استان در این راستا فعالیت های گوناگونی را تا  امروز انجام داده است.

صفری افزود: از جمله این اقدامات، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در قالب اجرای رزمایش کمک مؤمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی بسیج زنان شاهرود بین نیازمندان

توزیع بسته های معیشتی بسیج زنان شاهرود بین نیازمندان