مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 22:502020-12-22سياسي

رودهن باید به جایگاه واقعی خود برسد/ شهرداری نیازمند برنامه ریزی جدید است


فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه رودهن باید به جایگاه واقعی خود برسد، گفت: شهرداری رودهن نیازمند برنامه ریزی جدید است که جدیت کار به این موضوع سوق می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودهن، مهدی حیدری فرماندار شهرستان دماوند روز سه شنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه شهردار رودهن، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهردار جدید رودهن فرزند شهر و بومی است و با توجه به سابقه هایی که در مجموعه شهرداری داشته است، بهترین گزینه برای شهر رودهن بود و می تواند منشأ خیر باشد.

وی گفت: یکی از اتفاقاتی که موجب شد توسعه رودهن با توقف دو ساله مواجه شود، عدم همدلی شهرداری و شورای اسلامی شهر بود و اعضای شوراهای اسلامی و تمامی بدنه شهرداری با هدف مشترک باید در کنار یکدیگر باشند.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه انتظار داریم که شرایط بومی گرایی موجب توقف سیاست های قانونمند در شهر رودهن نشود، بیان کرد: مجموعه شهرداری رودهن نیازمند برنامه ای جدید است که باید به جدیت این برنامه ها سوق داد.

حیدری افزود: شهردار جدید تیمی جدید و کارآمد ایجاد کند و در کنار اعضای شورای اسلامی شهر به اهداف نزدیک شوند که مهم ترین آن خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه رودهن به عنوان نمادی از شرق استان تهران است و باید به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودهن باید به جایگاه واقعی خود برسد/ شهرداری نیازمند برنامه ریزی جدید است

رودهن باید به جایگاه واقعی خود برسد/ شهرداری نیازمند برنامه ریزی جدید است