مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 04:402020-12-23اجتماعي

افزایش 27 درصدی بارش ها در استان اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان میانگین بارش در استان اصفهان از ابتدای مهرماه تاکنون را 68 میلیمتر اعلام کرد و گفت: میانگین بارش ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 27 درصدی داشته است.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان میانگین بارش در استان اصفهان از ابتدای مهرماه تاکنون را 68 میلیمتر اعلام کرد و گفت: میانگین بارش ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 27 درصدی داشته است.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با ایسنا، با اعلام اینکه میانگین بارش در استان اصفهان از ابتدای مهرماه تاکنون 68 میلیمتر بوده است، اظهار کرد: بیشترین بارش ها در مناطق غرب و جنوب استان و کمترین بارش ها در مناطقی مثل خور و بیابانک و ورزنه بوده است.

وی با بیان اینکه بارش ها تاثیری در وضعیت سد زاینده رود نداشته است، گفت: با این وجود میانگین بارش ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر شده و افزایش 27 درصدی داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی از سردتر شدن هوا در دی ماه و بارش های نرمال، گفت: متناسب با این شرایط اخطار و هشدارهای لازم را به شهرداری ها در مورد پیش بینی سیلاب ناگهانی، افت دما و ویخ زدگی جاده ها دادیم تا امکانات مورد نیاز را فراهم کرده و آمادگی لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 27 درصدی بارش ها در استان اصفهان

افزایش 27 درصدی بارش ها در استان اصفهان