مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 05:252020-12-23دانش

پایان یک رویا / شماره 8 نشریه دانشجویی «دغدغه» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، هشتمین شماره نشریه دانشجویی دغدغه منتشر شد.

- به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، هشتمین شماره نشریه دانشجویی دغدغه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، هشتمین شماره نشریه دانشجویی دغدغه منتشر شد.

در این شماره از نشریه دانشجویی دغدغه به افزایش نبلغ وام ازدواج و مشکلات و مزیت هایی که این کمک هزینه در برابر زوج های جوان می گذارد پرداخته شده و نسبت قانون تسهیل ازدواج جوانان مجلس با وام ازدواج نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

وضعیت سینما و تئاتر در اوضاع کرونایی کشور با توجه به نزدیکی برگزاری جشنواره های عمار و فجر تحلیل شده، غم تکراری هم وطنان جنوب کشور و بی تدبیری مسئولین مطرح شده و بر طرح دو فوریتی لغو پروتکل الحاقی و اقدامات و مصوبات هسته ای مجلس شورای اسلامی نیز مروری شده است که در شماره هشتم دغدغه مطالعه خواهید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان یک رویا / شماره 8 نشریه دانشجویی «دغدغه» منتشر شد

پایان یک رویا / شماره 8 نشریه دانشجویی «دغدغه» منتشر شد