مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 06:452020-12-23اجتماعي

ورود سامانه بارشی از بعدازظهر امروز به استان/ کوهرنگ سردترین نقطه کشور


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از بعدازظهر امروز هوای استان در دامنه فعالیت یک سامانه بارشی قرار خواهد گرفت که به تناوب تا روز جمعه سبب بارش باران و برف ، - مهران چراغپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از بعدازظهر امروز چهارشنبه هوای استان در دامنه فعالیت یک سامانه بارشی قرار خواهد گرفت که به تناوب تا روز جمعه سبب بارش باران و برف، احتمال رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید و در گردنه ها و ارتفاعات مه، کاهش دید و کولاک برف خواهد شد.

کاهش محسوس دمای استان در روز شنبه مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این بارش ها از کوهرنگ و مناطق جنوبی استان آغاز خواهد شد، ادامه داد: با خروج سامانه برای صبح شنبه کاهش محسوس دمای هوا انتظار می رود.

وی با اشاره به صدور هشدار نارنجی در استان، افزود: بیشتر مناطق استان نظیر کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، بن و کیار درگیر این سامانه بارشی خواهد بود و لغزندگی جاده های شهری و بین شهری، کاهش دید، اختلال در تردد محورهای کوهستانی و گردنه ها، در مناطق جنوبی احتمال آب گرفتگی جاده های شهری و آسیب به شیلات از جمله هشدارهای صادر شده است.

چراغپور گفت: توصیه می شود از ترددهای غیرضروری پرهیز شود و خودروها به تجهیزات زمستانه مجهز باشد و تجهیزات برف روبی درون شهری و برون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی از بعدازظهر امروز به استان/ کوهرنگ سردترین نقطه کشور

ورود سامانه بارشی از بعدازظهر امروز به استان/ کوهرنگ سردترین نقطه کشور