مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 07:452020-12-23ورزشي

قهرمان دیروز؛ سرسخت و خاشع/ روایتی دیدنی و شنیدنی از پهلوان سلطان تویه + عکس


قهرمان وزنه برداری پیشکسوتان جهان با بیان اینکه لحظه نواخته شدن سرود ملی کشور عزیزم ایران را در رقابت های جهانی با هیچ چیز دیگری عوض نمی کنم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری،طی اقدامی با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی از پهلوان مسعود  سلطان تویه قهرمان وزنه برداری پیشکسوتان جهان تجلیل شد.

این مراسم که در منزل این پهلوان برگزار شد حجت الاسلام حمیدی نژاد معاون اجتماعی سپاه کربلا، افشار مسؤول بسیج ورزشکاران استان، مهدوی رییس اداره ورزش و جوانان ساری، باقری و عابدیان مسؤول و قائم مقام بسیج ورزش ساری حضور داشتند.

  مسعود سلطان تویه  قهرمان وزنه برداری پیشکسوتان جهان در این دیدار گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه کسب مدال و به اهتزار درآوردن پرچم و سرود ملی در مسابقات مختلف آرزوی هر ورزشکار است،گفت: لحظه نواخته شدن سرود ملی کشور عزیزم ایران را در رقابت های جهانی با هیچ چیز دیگری عوض نمی کنم.

وی با بیان اینکه شهدای ما جوانمردانه خون داد تا ما در آرامش و آسایش زندگی کنیم، افزود: مدال هایم در قبال ایثار و از خودگذشتگی و خون شهدا بسیار ناچیز است.

این پهلوان در ادامه درباره عدم روبرو شدن با ورزشکار رژیم صیهونیستی در مسابقات جهانی گفت: من به عنوان یک ایرانی حامی ملت مظلوم فلسطین لبنان هستم و اسراییل به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان دیروز؛ سرسخت و خاشع/ روایتی دیدنی و شنیدنی از پهلوان سلطان تویه + عکس

قهرمان دیروز؛ سرسخت و خاشع/ روایتی دیدنی و شنیدنی از پهلوان سلطان تویه + عکس