مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 08:252020-12-23اقتصادي

جزییاتی دیگر از تخریب منزل مسکونی در ایلام/ موکب داری که منش حسینی را پیاده کرد


خبرگزاری فارس- ایلام؛ مریم نظری تخریب واحد مسکونی یکی از شهروندان ایلامی توسط بانک سپه این روزها به یکی از جنجالی ترین تیتر خبرهای استان ایلام تبدیل شده است؛ خبری که دل بسیاری از مردم استان را به درد آورده و واکنش های بسیاری را از سوی مسوولان استانی در پی داشته است.

بدون شک گرفتن حق مسکن، آواره و بی سرپناه کردن یک خانواده در شرایطی که برخی مردم در تأمین ابتدایی ترین نیازهای خود از جمله خوراک و پوشاک نیز دچار مشکل هستند مسئله ای نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت.

بر اساس گفته ی همسایگان و مردم محل حکم تخلیه این منزل مسکونی با برخورد نامناسب توسط نیروهای انتظامی انجام شده است و پس از آوارگی، این خانواده ایلامی توسط یکی از موکب داران ایلام اسکان داده می شوند.

همانگونه که استان ایلام به عنوان پایگاه اول خادمین زائران اربعین حسینی در کشور شهرت دارد، این بار نیز خادمان حسینی در این زمینه دست به کار شده و به این خونواده ی بی سرپناه کمک کرده و آنها را در یک حسینیه اسکان داده اند.

خیمه هر ساله زوار حسینی، خانه موقت خانواده بی سرپناه شد  مهدی عبدالحسنی موکب داری که با اسکان این خانواده در حسینیه به کمک آنان آمده در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: ظهر روز سه شنبه 4 آذر زمانی که مشغول خواندن نماز بودم یکی از همسایگان با گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی دیگر از تخریب منزل مسکونی در ایلام/ موکب داری که منش حسینی را پیاده کرد

جزییاتی دیگر از تخریب منزل مسکونی در ایلام/ موکب داری که منش حسینی را پیاده کرد