مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 09:102020-12-23سياسي

بیش از 90 درصد پرونده های معوق قضایی در آذربایجان غربی تعیین تکلیف شد


ایسنا/آذربایجان غربی دادستان جدید میاندوآب معرفی شد.

در این مراسم علی اکبر گروسی رییس کل دادگستری استان ضمن تشریح سیاست های تحولی قوه قضاییه و پیشرفت های چشمگیر دو سال اخیر گفت: این سیاست ها به تأیید مقام معظم رهبری رسیده و اخیراً هم اصلاحاتی برای هموار نمودن مسیر تحول و سرعت بخشی در اقدامات و ایجاد رضایت مندی مراجعین که سرمایه اجتماعی دستگاه قضا هستند، اعمال شده است.

وی افزود: امروز قوه قضاییه قوه ای تحول محور، پویا و پرتحرک در راستای میثاق ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یعنی قانون اساسی که ملهم از موازین شرع و وحی می باشد در حرکت است.

گروسی بااشاره به اینکه دادرسی الکترونیک که در گذشته نزدیک حتی باورش سخت بود محقق شده است،یادآورشد: سیستم انفورماتیک دستگاه قضا از جمله سیستم های پیشرفته ای است که با به کاربست همه ظرفیت های این سیستم بسیاری از آسیب ها معضل های نظام سنتی رفع شده جلوی هزینه های اضافی و گاهاً گزاف گرفته شده، در وقت مردم بسیار صرفه جویی و به تبع آن کرامتشان در دستگاه مضاعف گردیده است.

وی در زمینه رسیدگی به پرونده های معوق افزود: بیش از 90% پرونده های معوق تعیین تکلیف شده و پرونده رسوبی به آن معنا در دادگستری استان وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 90 درصد پرونده های معوق قضایی در آذربایجان غربی تعیین تکلیف شد

بیش از 90 درصد پرونده های معوق قضایی در آذربایجان غربی تعیین تکلیف شد