مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 10:002020-12-23سياسي

فعالیت 22 کارگروه با موضوع مراسم بزرگداشت دهه فجر در گیلان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خواستار خودداری ستاد ملی کرونا از اتخاذ سیاست دوگانه در صدور مجوز فعالیت ها شد و گفت: 22 کارگروه با موضوع مراسم بزرگداشت دهه فجر فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست مسئولان کارگروه های تخصصی بزرگداشت ایام الله دهه فجر با اشاره به انقلاب ایران در همه مراحل با انقلاب های جهان متفاوت بوده است، اظهار کرد: مردمی بودم و حمایت اقشار مختلف مردم از انقلاب اسلامی کی از تفاوت های انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه سپرده امور در همه بخش ها به مردم از اولویت های مهم انقلاب اسلامی بوده است، افزود: مردمی برگزار کردن جشن های پیروزی انقلاب اسلامی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه مردم باید خود را مالک و آمر این برنامه ها بدانند، گفت: امروز تمام دشمنان داخلی و خارجی ایجاد یاس و ناامیدی نسبت به آینده انقلاب و نظام است.

وی بی تفاوتی مردم نسبت به انقلاب هدف دشمنان از ایجاد یاس و ناامیدی عنوان و اضافه کرد: متأسفانه برخی غرب زده در داخل نیز با زبان، قلم، رفتار و بی برنامگی زمینه این دلسردی را در میان مردم فراهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 22 کارگروه با موضوع مراسم بزرگداشت دهه فجر در گیلان

فعالیت 22 کارگروه با موضوع مراسم بزرگداشت دهه فجر در گیلان