مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 10:452020-12-23سياسي

تولید برنامه های فاخر وظیفه صداوسیما در دهه فجر


به گفته نماینده ولی فقیه در گیلان تمام نگاه ها در پوشش مناسبت های انقلاب اسلامی به رسانه ها به ویژه صداوسیما بوده بنابراین تولید برنامه های فاخر مورد انتظار مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در نشست مسؤولان کارگروه های تخصصی بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با قدردانی از آحاد ملت ایران در مقابله و کنترل ویروس مقام معظم رهبری و مردم مدیریت شد، گفت: در عصری زندگی می کنیم که قدرت های بزرگ در کنار این بیماری روبه افول هستند اما ملت ایران همیشه تهدیدها را تبدیل به ظرفیت می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی مملو از شعار الهی است، افزود: خانواده شهدا چشم وچراغ ملت ایران هستند و در برگزاری مناسبت های مختلف خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان باید موردتوجه ویژه قرار گیرند.

ضرورت بها دادن به جوانان در مناسبت های انقلاب فلاحتی با اشاره به حضور میدانی و پرشور مردم در اجرای مناسبت ها و برنامه های انقلاب اسلامی بیان کرد: حضور متولیان به صورت ستادی است و عرصه را برای حضور پررنگ تر مردم در مناسبت های انقلاب اسلامی آماده کنند.

وی، صداوسیما را جایگاه رصد ارزش های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: تمام نگاه ها در پوشش مناسبت های انقلاب اسلامی به رسانه ها به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید برنامه های فاخر وظیفه صداوسیما در دهه فجر

تولید برنامه های فاخر وظیفه صداوسیما در دهه فجر