مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 11:152020-12-23فرهنگي

آقای رییسی؛ لطفا دستور توقف این تصمیم را صادر کنید/ مطبوعات بازوی اجرای عدالت است


سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نامه ای به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار قطع سهمیه آگهی های ثبتی در مطبوعات محلی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  مدیرکل ثبت شرکت ها و موسسات تجاری ثبت اسناد کشور در نامه شماره  961616/99 مورخ 3/9/1399 به رییس اداره تمرکز و توزیع آگهی های دولتی وزارت ارشاد تاکید کرده که از درج آگهی های ثبتی در تمام مطبوعات محلی از جمله هفته نامه ها در سطح کشور خودداری شود.

گفته می شود این مکاتبه به دنبال عدم پاسخ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نامه تاریخ گذشته و به شماره 70190/93 مورخ 4/5/1393 درباره تفسیر واژه کثیرالانتشار صورت گرفته است.

علی اکبر روح نواز مدیرمسئول هفته نامه منطقه ای در این باره به خبرگزاری فارس گفت: استناد معاونت حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به یک نامه تاریخ گذشته و تفسیر اشتباه از عبارت حقوقی به هیچ عنوان پذیرفته نیست؛ تنها مرجع ذیصلاح در این باره بخصوص، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی با ابراز تعجب از اصرار و فشار پیاپی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حذف آگهی های ثبتی در مطبوعات محلی گفت: چنانچه وزارتخانه زیر بار این دستور تبعیض آمیز و انحصاری برود، این اقدام آخرین میخ بر تابوت مطبوعات محلی و بخش خصوصی خواهد بود که به دلیل مشکلات مالی در حال تعطیلی هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییسی؛ لطفا دستور توقف این تصمیم را صادر کنید/ مطبوعات بازوی اجرای عدالت است

آقای رییسی؛ لطفا دستور توقف این تصمیم را صادر کنید/ مطبوعات بازوی اجرای عدالت است