مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 11:252020-12-23سياسي

آقای رییسی؛ لطفا دستور توقف این تصمیم را صادر کنید/ مطبوعات بازوی اجرای عدالت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل ثبت شرکت ها و موسسات تجاری ثبت اسناد کشور در نامه شماره 961616/99 مورخ 3/9/1399 به رییس اداره تمرکز و توزیع آگهی های دولتی وزارت ارشاد تاکید کرده که از درج آگهی های ثبتی در تمام مطبوعات محلی از جمله هفته نامه ها در سطح کشور خودداری شود.

- وی با ابراز تعجب از اصرار و فشار پیاپی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حذف آگهی های ثبتی در مطبوعات محلی گفت: چنانچه وزارتخانه زیر بار این دستور تبعیض آمیز و انحصاری برود، این اقدام آخرین میخ بر تابوت مطبوعات محلی و بخش خصوصی خواهد بود که به دلیل مشکلات مالی در حال تعطیلی هستند.

روح نواز با اشاره به دیدگاه مثبت آیت الله رییسی به مطبوعات، خاطرنشان کرد: رییس محترم قوه قضاییه به شایستگی گفتند که رسانه ها بازوی کمکی عدلیه برای اجرای عدالت هستند؛ از ایشان انتظار می رود دستور دهند تا مکاتبه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف امیدآفرینی و حمایت از اقتصاد مطبوعات محلی و بخش خصوصی، کان لم یکن تلقی شود.

این فعال رسانه ای خطاب به رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: تلقی عمومی از نامه مذکور این است که سازمان ثبت به دنبال انحصاری کردن آگهی های ثبتی در معدود رسانه خاص آن هم دارای حمایت های مالی دولتی و عمومی غیردولتی است که اساساً با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییسی؛ لطفا دستور توقف این تصمیم را صادر کنید/ مطبوعات بازوی اجرای عدالت است

آقای رییسی؛ لطفا دستور توقف این تصمیم را صادر کنید/ مطبوعات بازوی اجرای عدالت است