مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 12:252020-12-23سياسي

خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش


جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید اراذل و اوباش،این علف های هرز کنده شده و دور انداخته شوند؛ این راهبرد ناجا با کسانی است که امنیت و آرامش مردم را برهم می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در حاشیه هفتمین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رعایت حقوق شهروندی خط قرمز نیروی انتظامی است و هر کس حقوق شهروندی را رعایت نکرده و امنیت و آرامش مردم را برهم زند نیروی انتظامی با جدیت با وی برخورد می کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: اراذلی که با اوباشگری آسایش و امنیت خانواده ها را هدف قرار داده اند، بدانند که برنامه ناجا این است که هنگامی که آنها آسایش مردم را به خطرانداخته اند در صحنه حاضر شوند؛ چراکه اگر مامور ما دستی را که قمه و گرز را بالا برده، پایین بیاورد کارش را درست انجام داده است؛ اگر مامور ما پای کسی را که عربده کشی می کند بشکندکارش را درست انجام داده است.

سردار رضایی تاکید کرد: مردم خواستار آرامش هستند و نیروی انتظامی مجری قدرتمند قانون است.

نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و قانون گذار تلاش می کنند تا با این گونه موارد با جدیت برخورد کنند البته قانون باید بازدارندگی لازم را نیز داشته باشد و اگر قانون بازدارنده نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش

خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش