مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 12:352020-12-23سياسي

بیش از 55 درصد پرستارهای خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیش از 55 درصد از پرستارهای این استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

- دکتر سید احمد هاشمی سوم دی ماه در مراسم تقدیر از پرستارها که در محل بیمارستان امام حسن(ع) با حضور استاندار برگزار شد، اظهارکرد: به رغم تنش ها و فشارهای روحی که بر همکاران ما وارد می شود، ذره ای از کیفیت و کمیت خدمات آنان کاهش نیافته بلکه افزایش پیدا کرده است و آرزوی توفیق و سلامتی برای همکارانم دارم.

استاندار خراسان شمالی در ادامه مراسم گفت: پرستاران به واسطه نقش ویژه ای که در اجتماع دارند همواره جایگاه ویژه ای در نظر مردم داشتند و در شرایطی که حدود یک سال اخیر در کشور ایجاد شده دیگر جای هیچ شک و تردیدی در خصوص فداکاری این عزیزان وجود ندارد.

شجاعی فعالیت شبانه روزی پزشکان و پرستاران را در صف اول خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: خوشبختانه خدمات شبانه روزی و فداکارانه شما پرستاران به مراتب توسط مقام معظم رهبری، رییس جمهور و دیگر مسئولان مورد قدردانی و تشکر قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: خراسان شمالی با وجود این که نداشته هایش نسبت به سایر استان ها بیشتر است اما تاکنون در همه بخش ها بخصوص بخش بهداشت و درمان به خوبی عمل کرده است و امیدواریم بتوانیم با فراهم آوردن شرایط مناسب قدردان زحمات شما پرستاران و پزشکان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 55 درصد پرستارهای خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده اند

بیش از 55 درصد پرستارهای خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده اند