مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 14:152020-12-23سياسي

پلیس به اوباش رحم نمی کند/دست قداره کش باید قطع شود


جانشین فرمانده ناجا، با تاکید بر استمرار برخورد قاطع و مقتدرانه پلیس با اراذل و اوباش، گفت: دستی که قمه بلند می کند تا قداره کشی کند، باید قطع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هفتمین مرحله طرح اقتدار پلیس تهران بزرگ با حضور سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اجرا شد.

سردار رضایی، در حاشیه اجرای طرح اقتدار پلیس تهران بزرگ، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی از مردم، برای آنان و در خدمتشان است.

وی با تاکید بر اینکه پاسدار و حافظ ارزش های انقلاب اسلامی هستیم، افزود: با روحیه ولایی، منش انقلابی، اقدام جهادی، ماموریت های ذاتی را عملیاتی و قانون را اجرا می کنیم.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر عزم و اراده پلیس برای تامین و توسعه نظم و امنیت در جامعه بیان کرد: تامین امنیت مردم و صیانت از این مهم، خط قرمز پلیس است و به هیچ فردی اجازه نمی دهیم امنیت، آرامش و آسایش مردم را هدف بگیرد و خدشه دار کند.

تشدید اقدامات مقابله ای با اوباش سردار رضایی در ادامه با اشاره به تشدید اقدامات مقابله ای نیروی انتظامی با اراذل و اوباش خاطرنشان کرد: در مقابل هر فردی که بخواهد، امنیت و آرامش مردم و جامعه را برهم بزند، قاطع و با اقتدار ظاهر می شویم و به اراذل و اوباش اجازه جولان نمی دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس به اوباش رحم نمی کند/دست قداره کش باید قطع شود

پلیس به اوباش رحم نمی کند/دست قداره کش باید قطع شود