مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 15:502020-12-23سياسي

خبرنگاران در این شرایط کرونایی درکنار مدافعان سلامت هستند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در این شرایط کرونایی درکنار مدافعان سلامت هستند و فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب صدقی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران با ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت اصحاب رسانه در شهرستان بناب گفت: هم اکنون 7 پایگاه خبری، 3 نشریه کاغذی و 5 خبرگزاری رسمی در این شهرستان فعالیت دارند.

وی اظهار کرد: با وجود همه مشکلات و شرایط کرونایی خبرنگاران شهرستان بی ادعا در راستای همدلی و امید آفرینی در جامعه قدم برداشتند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تأکید کرد: رسانه های شهرستان رسالت خود را در تمامی صحنه های توسعه و پیشرفت شهرستان به اثبات رسانده اند و بخش مهمی از همدلی و امید آفرینی این روزهای جامعه مرهون بصیرت خبرنگاران بوده و این موضوع قابل تقدیر است.

صدقی بیان کرد: چنانچه موفقیتی در شهرستان در هر زمینه ای کسب شده است بدون شک دارای پیوست رسانه ای محکم بوده است و رسانه های شهرستان یک پای ثابت آرامش بخشی و تزریق امید به جامعه بوده و هستند و در این ایام کرونایی یار و یاور بی منت مدافعان سلامت در شهرستان بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران در این شرایط کرونایی درکنار مدافعان سلامت هستند

خبرنگاران در این شرایط کرونایی درکنار مدافعان سلامت هستند