مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 16:002020-12-23اقتصادي

صنعت مرغداری کردستان حدود 4 درصد از گوشت مرغ کشور را تولید می کند


رییس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان گفت: در حال حاضر صنعت مرغداری استان کردستان حدود 4 درصد گوشت مرغ مورد نیاز کشور را تولید می کند.

  - ایسنا/کردستان رییس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان گفت: در حال حاضر صنعت مرغداری استان کردستان حدود 4 درصد گوشت مرغ مورد نیاز کشور را تولید می کند.

  محمد فرید سپری امروز چهارشنبه در دومین جلسه کمیته راهبری تولید و توزیع نهاده ها و تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، اظهار کرد: علی رغم شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده و تحریم های ظالمانه، تولید در بخش کشاورزی به ویژه در استان کردستان تداوم داشته و توانسته ایم با همت تولیدکنندگان و تلاش همکاران در تامین امنیت غذایی گام های مؤثری برداشته شود.

وی تصریح کرد: با وجود مشکلات پیش آمده در بحث تامین نهاده های دامی و طیور از ابتدای سال تا اکنون در مرغداری های استان بیش از 32 میلیون قطعه، جوجه ریزی شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش جوجه ریزی نداشته ایم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بیان کرد: با وجود این که در چهار ماه گذشته در کشور کاهش جوجه ریزی وجود داشت اما مرغداری های استان در تیر و مرداد ماه 8 درصد، در آبان ماه 14 درصد و در آذر ماه 4 درصد افزایش جوجه ریزی داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت مرغداری کردستان حدود 4 درصد از گوشت مرغ کشور را تولید می کند

صنعت مرغداری کردستان حدود 4 درصد از گوشت مرغ کشور را تولید می کند