مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 17:052020-12-23سياسي

مهاجرت 30 هزار جوان ایرانی به بناب/راه اندازی فازهای 3 و 4 نیروگاه سهند بناب


فرماندار بناب از تجهیز کارگاه برای راه اندازی فازهای 3 و 4 نیروگاه سهند بناب خبر داد و گفت: در سایه وجود صنایع متعدد و پویا در این شهرستان نه تنها این شهرستان توانسته از مهاجرت جوانان جلوگیری کند بلکه شهرستان بناب تاکنون 30 هزار نفر مهاجر از شهرهای مختلف کشور داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه شهرستان که حمید بالغ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و حبیب صدقی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز حضور داشتند با اشاره به نقش بی بدیل رسانه ها در ارتقای آگاهی و رشد فرهنگ عمومی شهروندان اظهار داشت: از رسانه ها انتظار می رود صدای مردم باشند و حقایق را منتشر کنند و از هرگونه وابستگی به نهاد، سازمان و یا شخصی به شدت پرهیز کنند.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ امانتداری رسانه ها در پوشش اخبار و مشکلات شهرستان گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر خطر مأیوس کردن مردم نسبت به نظام تأکید می کنند و می فرمایند دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از نظام است از این رو ضرورت دارد مسئولان و رسانه ها به گونه ای عمل کنیم که مردم مأیوس و ناامید نشوند.

فتحی خاطرنشان کرد: امروز بیش از پیش جامعه ما نیازمند وحدت و همدلی است و ایجاد تقابل باعث می شود همه از این رفتار آسیب ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت 30 هزار جوان ایرانی به بناب/راه اندازی فازهای 3 و 4 نیروگاه سهند بناب

مهاجرت 30 هزار جوان ایرانی به بناب/راه اندازی فازهای 3 و 4 نیروگاه سهند بناب